Hozzvalk: 1 pakli rmikrtya, legalbb 5-6 jtkos.
Annyi krtyval jtsszk, ahny jtkos van, a tbbit kiveszik. Pontosan egy kirly s egy sz maradjon. A tbbi pedig szm, de legyen alacsony s magas rtk lap is.
A jtkosok krbe lnek, s mindenki hz egy lapot. Aki a kirlyt hzza az a rendr, aki az szt az pedig a drogdler. A drogler ezutn rkacsint valakire gy, hogy lehetleg ms ne vegye szre, mire a jtkos azt mondja, hogy az zletet nylbe tttk. Ekkor a zsaru megprblja kitallni, hogy ki a dler. Ha rmutat valakire, annak fel kell fednie a lapjt. Ha nem a dler, akkor a rendr iszik annyit, amennyi a meggyanstott krtyjn ll szm, majd jra tippel. Ha eltallja, akkor a dealer iszik annyit, amennyi jtkost mg nem gyanstott meg a rendr.
Lehet gy is jtszani, hogy a rendr bemondja az elejn, hogy az s gy is, hogy nem. Ilyenkor nagyobb a szvs lehetsge a dler szmra, ha neki akar eladni.
|